You are more like them

Jag vill inte skriva ett till halv negodepresivt inlägg om hur allt är. 
Men jag vill skriva ett inspirerande inlägg som får alls hjärtan att brinna.
Någonting som berör och förstärker.
Snacka om något alla märker.


Fast egentligen är det ingen mening med det för det är ändå ingen annan än jag som läser det här.
Egentligen skulle jag kunna smutskasta min vänner och alla jag känner.
Men jag gör det inte och jag skulle aldrig kunna göra det.

Jag borde bli lite mer som Johnny Depp
Lite mer som Alladin
Slå på stor, verka cool


Jag borde bitch'a till mig,
och blir jävligt fet.

Få alla att stanna en sekund,
och blikna en stund.


Fast nej, det räcker så här...



StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu