This is meant to be shocking!


Det märks att skolan har börjat på allvar igen och jag längtar redan till sportlovet<3 Men nu, när jag har massor att göra egentligen tänkte jag vara rebell och skriva ett blogginlägg istället, vilket känns som ett otroligt bra val!

Annars så på tal om val så har Sverigedemokraterna besökt en del av min skola, som egentligen inte är min skola.
Ett väldigt trevligt event tycker jag då jag älskar Sverigedemokraterna och deras politik, speciellt all den där påhittade statistiken som de använder sig av i sina argument och hur de generaliserar alla. Oja, det är alltid lika roande att prata med dem, vilket jag tyvärr inte gjorde för jag är för dålig på att skolka från psykologi...
Men jag funderar ibland över hur IQ statistiken är hos deras väljare, för jag kan verkligen inte föreställa mig att människor kan tro på deras lögner och inte se igenom deras argument. Vad som är ännu roligare är dock att deras väljare verkar själva inte veta ett dugg om vad partiet står för eller varför de ens röstade på dem från första början... Vilket man kanske borde veta enligt mig, men det är kanske bara jag.
Just därför tycker jag att man borde välkomna dem till debatter och liknande, just för att kunna visa människor att det är inget parti med värdefulla åsikter och frågor och att de suger om jag får uttala mig, men även för att de inte ska kunna köra på deras jävla martyrpolitik längre där de anser sig själva vara mobbade...
Så ja, vi lever i en demokrati och alla har rätt att uttrycka sin åsikt, även om deras åsikter är odemokratiska, där för ska även Sverigedemokraterna få vara med i leken.


Okej, så annars så tycker jag att kärlek är ganska överskattat det får ju hela tiden världens uppmärksamhet (låtar, filmer, böcker osv.) men likväl blir det inget bra utav det och allt slutar vanligtvis med två jävligt ledsna människor.
Sen vill jag också tillägga att jag har skrivit allt det här på mobilen så ni får ha lite överseende med att det kan finnas lite punkter här och var och fel ord då jag blir rättad av min autocorrect som förövrigt är en jävligt behändig men störande funktion...!


Med kärlek
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu