Nyår, på gott och ont...

Jag har haft en underbar nyårsnatt med mina vänner, det måste jag verkligen säga. Den var full av mys, lek, bra sälskap och mycket skratt! Hur skönt som helst, och hemma hos mig för den delen, vilket är en aning ovanligt.

Men nyår är inte alltid en tid för glädje, inte för alla i alla fall...
Det hände en hemsk olycka i Kalstad natten till idag, någonting som inte borde ha hänt, inte ska hända.
Vi förlorade en underbar tjej den natten, som var full av glädje och värme. Så det här är till minne av henne, för hon kommer alltid finnas med i våra tankar, i tankar av de som kände henne bara lite (så som jag) men speciellt i tankarna på dessa som var hennes närmaste. För hon gjorde ett avtryck hos oss alla.
Vila i frid

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu