I don't wanna work today

För er alla intresserade, välj aldrig IB snälla för er egen skull.
Det programmet kommer cutta ut inälvorna på er och steka dem långsamt över lägerelden...
Eller, okej då, ni kan jättegärna välja IB, men ta då inte den frestande blandningen av de svåraste ämnena: kemi, fysik, engelska A1 och psykologi... Gör bara inte det
Ja, om ni inte är typ stenhårda nördar som älskar att plugga och vill inte ha någon fritid, ev. har fritid men lever i ständig ångest över alla läxor som man hel enkelt inte orkat göra, än.

Det var bara lite kloka ord av en liten, ångerfull flicka som ville gå estet.

Annars är det ett väldigt bra program, med sjukt sköna (eller kanske snarare speciella) människor.

Men jag tar det lungt, sitter här och undrar över hur jag lyckas ha tid med allt som jag egentligen inte har tid med och om jag någonsin kommer bli något vettigt, fast det är ju ingen idé att oroa sig. Jag får väl tuta och köra stenhååååårt!


Men annars då?

Jo annars så tycker jag att USA kan TA SIG I RÖVEN med sitt jävla SOPA och hoppas att det inte kommer gå igenom. Jag tränar upp mig inför ev. argumentation med hjälp av boken "Svar på tal" och hoppas att jag kommer bli mästare. Det är fortfarande jävligt mörk och kallt ute och mina tofflor fullföljer sitt uppdrag perfekt och filmkvällar är ett väldigt bra tillfälle att ta igen sin sömn på :)

Så för att lätta upp stämingen lite tänkte jag visa er en blid från serien som höll mig vaken till klockan tre i natt och gick mig att nästan dö av skratt.



It's funny because it's true!
Mer liknande finns här: Swedish Problems

Va stenhård och dödscool!
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu