Hoppas du får en påle i röven


Inte för att jag har något emot tjocka människor och sånt... Men McDonalds, Coca-Cola och massmördare faller mig däremot inte i smaken.

Nej, jag är inte kommunist, jag tror knappast jag är någonting, nog mest bara random aktivist (eller attention whore om det faller er mer i smaken, jag bryr mig inte). Mest är jag nog intresserad av att vara en mänsklig människa och påverka det jag kan påverka, inte för att jag tror att min McDonalds och Coca-Cola vägran kommer direkt ändra på någontingt... Fast man kan ju hoppas på att jag blir president, eller ev. kung, inom en snar framtid....

I värsta fall hockeyspelare...

Drick té, var glada och njut av livet!
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu