Det löser sig !

Shiet, min mage har en revolt... Man kanske inte borde dricka sig stenfull om man inte har gjort det på ett tag, men gjort är gjort.
Något som jag har lärt mig här om kvällen är att man inte ska vara inne på facebook onykter, det blir liksom aldrig något bra av det, och man ska inte låta sig övertalas av sina vänner att ringa runt till alla man känner... Det blir inte heller något bra utav det.
Inte för att jag dricker, nej det gör jag ju såklart inte, jag bara vet saker.


Annars så är ju alkohol en jävligt dum drog (ja det är en drog), jävligt onyttig och ohälsosam och förövrigt borde förbjudas av staten. Men nej, så kommer det ju aldrig att bli för det är ju inte farligt med alkohol, nej nej inte alls. För det är inte alls vanligt med rattfylleri i Sverige och att folk super ihjäl sig, nej det är ju helt lungt för vi tjänar på det... Men alkoholist får man inte va, nej för det är ju dåligt. "Men ni sa ju att alkohol är ofarligt?" "Ja, men man får ju tänka själv hur mycket man kan dricka"
Dubbelmoral ftw alltså !
Känns som att det här blev ett ganska flummigt inlägg, känns som att jag överhuvudtaget är ganska dålig på att formulera mig, men det får jag väl leva med :P 

Kram på er
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu