Allt är bara en ripp off



Upptagen flicka hittar sig tid att skriva ett inlägg, tillslut.
Det är nog på tiden, att jag börjar planera min tid, så att jag inte bara strosar runt en massa hela tiden som jag gör nu och sedan inser att jag är overloaded med saker som jag behöver göra.
Det är kanske dax att ta sig i kragen och börja avverka det som man ligger efter med.

Fast det finns ju så mycket annat som lockar runt omkring mig just nu, och läxorn känns verkligen inte som den högsta prioriteringen, speciellt inte när de består utav tråkiga lab-reports som tar c.a fyra timmar att skriva... 

Nej, jag vet, egentligen har jag ingenting att skriva om och jag har verkligen ingen lust att tråka ut er med min vardag, där jag inte ens kan hitta tid att måla naglarna ordentligt...

Födelsedagsfest och baka tårta är dock väldigt mysigt och dansa hela natten lång med Dance Central 2 kan sluta med sjuk träningsverk i ryggen ;)



Sov gott! 
StandardToaster


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu