Huvet, axlar, knä och tå....

Seriöst jag orkar inte klaga, jag orkar inte göra någonting,
speciellt inte höra ditt jävla tjat, för då känner jag ett hat...

Nej, jag har egentligen inget att skriva, jag flyr mest från läxor och andra viktiga saker som jag har lovat mig själv att jag ska göra idag. 
Min kallender presenterar stolt en lång "att-göra-idag" lista men jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det, så jag skriver ett blogg inlägg och fyller på min diktbok med någonsorts flytande, flygande, blandning av meningslösa och meningsfulla ord. Skriver alldeles för långa sms och skriker för högt utan anledning. 
Jag vet att det inte låter normalt, och det är det inte heller. 

Förövrigt så, som jag tidigare sagt (i något annat inlägg) att våren suger, och vad är inte det bästa beviset på det om just det att det började snöa igår!!??
Var den där meningen logisk? Eller lika onödig som faktumet att mina händer fryser just nu?
Jag har funderat på det där, med att händer fryser så lätt.
Det är ju som med fötter fast värre, det fryser ju liksom mer och så kan man inte ta på någon annan för man är kall och det är obehagligt, och ska man dricka té så bränner man sig på koppen och det är ju allmänt otrevligt. Så det skulle ju vara superpraktiskt med någon maskin som man kunde ha i ärmarna, så att man bara kan dra över den över händerna och att den värmer upp dem. Nästan som ett par vantar men inte riktigt typ... Som tofflor för fötter fast mindre klumpigt och med ett värmesystem typ.

Det skulle vara jättepraktiskt!

Hejdå
StandardToaster

Kommentarer

Elsa

sv: Taack :D jag blev jättenöjd :)

23:34:26 / 2012-04-18 - http://elsapelsass.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu