Ah, jo men: Hej!

Ja, nu har jag en blogg... En till som troligtvis kommer räknas till de oändligt många som jag redan glömt att jag har skapat. Fast man hoppas ju ändå på att den blir lite annorlunda, lite mer seriös och viljestark, en sjöman som slåss med stormen, eller någonting...
Jag har aldrig varit en bloggmänniska, inte en dagboksmänniska heller egentligen som man kanske märker. Mina bloggar var mer gjorda impulsivt, som det mesta i mitt liv. De blev till för alla andra hade en, trots det att jag inte är den personen som följer trender.
Men ja, nu ser det ut som att jag har gett mig in på det där ingen, trots att jag inte är särskilt duktig eller "trogen" (och ännu värre på att formulera mig och stava). Varför? Det frågar jag mig själv också. Dock var det nog för att ännu en gång samma anledning, alla andra har så fina och trevliga bloggar så att man blir sugen på att ha en själv, sen så är jag ju inte den som inte tycker om att skriva långa och tråkiga texter som ingen annan vill läsa. Fast jag måste erkänna att den som har inspirerat mig mest är nog http://smedz.blogg.se, även om min blogg kanske inte kommer bli riktigt som den.
Det jag tänkte är att min blogg skulle kunna vara ganska allmänsidig, med både delar av mtt privatliv, åsikter och andra dumheter. Delvis på svenska, delvis på engelska eller kanske helt enkelt massor av svengelska. Med sjukt mycket stavfel och särskrivningar som jag tänker ursäkta med att jag faktiskt är invandrare. Jag tänkte att jag skulle kunna skriva om allt mellan himmel och jord, men mest hålla fötterna på jorden. Vara öppen men inte gravid som google säger liksom... 
Jag tänker hacka på mig själv och andra, vara känslolös och kall i mina kommentarer. Jag tänker såga allt och alla, vara hård och obekväm, försöka sätta alla på en vass påle mitt i havet. Fast egentligen är jag ju bara snäll och söt liten tjej med hormonrubbningar, som är förvirrad och vilsen i den stora, läskiga världen. Precis som alla andra tonåringar !
GLHF !
StandardToaster

Kommentarer

Sean

Hej, tack, hejdå.

20:59:12 / 2011-10-10 - http://http:/smedz.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu