Råsa påwnies?

Tänkte att jag kanske borde skriva någonting...
Men jag har otroligt lite att skriva om och min hjärna är hopplöst tömd på idéer.

Jag menar vad ska jag möjligtvis kunna skriva om som är intressant? Livet flyter ju på, jag bakar cupcakes, dricker té och pluggar. I Egypten har revolutionen (som aldrig riktigt slutat) återuppståt, Libien får ännu en skitregering, ett flertal av länder i Europa är i kris för att de hade efterblivna regeringar som var för feta för att bry sig om de har skuldsatt sig mer och mer under varje år som gick... Sverige (och massor med andra länder) är fyllt med idioter som påstår att Islam vill ta över världen och utbilda alla till terrorister och det är därför vi inte ska bygga moskéer och sen så har också Lady Gaga öppnat en affär i NewYork (tror jag) Förövrigt så kommer världen tydligen gå under snart och alla kommer dö så det är väl ändå inget vi har tid att bry oss om...

Eller?

Ha det kul
StandardToaster

Kommentarer

Soridu Sunaku desu

Eller...?

20:42:42 / 2011-12-10



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu