Grab somebody sexy, tell them "YEAH"

Knark...

Det är ju en upprörande historia för de flesta . Uttalanden som handlar om vissa droger ska legaliseras eller inte leder ofta till väldigt heta debatter. Så nu ska vi inte prata om vad jag tycker om marijana, eller att jag tycker att det skulle vara bättre om man faktiskt legaliserade det eller ta bort all skit så som sprit och cigaretter.

Det jag däremot tänkte ta upp är att folk är idioter, vilket förövrigt inte förvånar mig alls. I dag läste jag nämligen en artikel i Metro om att runt omkring 20 personer runt om i olika länder i världen har smugglat kokain i Pampers-förpackningar. Hur jävla puckad kan man vara egentligen? Jag menar, att gå så lågt och använda sina barn , som troligtvis kommer nu förlora sina föräldrar och ha en dålig barndom och hela skiten, till att smuggla knark är ju liiiite att gå över gränsen till vad som faktiskt är okej.

Nu är det ju så att jag kanske inte känner till hela historien. Det jag menar är att dom kanske blev tvingade vad vet jag, eller så kanske det inte var deras barn, pampers är kanske det bästa att smuggla knark i och barnen skadas väl inte av att det ligger knark i deras blöjor(?), jag är inte så jävla insatt. Men jag tycker fortfarande att det är fel. Någon gräns måste det ju finnas och barn ska få vara oskyldiga, söta, bajsmonster så länge dom bara kan och inte "medbrottslingar"! Det är ju helt fel.


Så ibland undrar jag var den här världen är på väg.
Fast dom skulle nog tjänat fett men cash om de hade lyckats ta det över gränsen...
Njut av livet
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu