Gotta catch'em all


I-landsproblem, ja. Det verkar vara något som många lider av nu för tiden.
Hur många gånger hör vi inte: "Mobilen på lagning, två veckor utan den, kommer nog dö" eller "Oh, mitt internet är så långsamt" eller den klassiska "Fan det regnar! Mitt hår kommer ju bli krulligt... Nej, kan verkligen inte gå ut idag!!!" och alla andra dåliga anledningar som vi hittar på för att kunna klaga på vårat överklassliv. Visst, visst alla har olika problem och vissa är mer omfattande än andra, men SERIÖST...!
Så, det är kanske dax att tänka efter lite på va fan vi håller på med. Kan snart vara på tiden att göra någonting vettigt med allt det där vi kan, det tycker i alla fall jag, fast jag är inte helig vilket ni kan se själva.
Hur mycket jag än anstränger mig kan jag dock inte komma på vad fan man ska göra, dagens i-landsproblem ?


Något jag dock kom fram till igår var att, att sitta och lyssna på "Fanfanfan" och titta igenom alla gamla bilder man har på facebook och datorn är nog ingen lyckad idé och man vill ha en munter eftermiddag...
Det blir bara sådär lagom mesigt och känslosamt.

Just därför börjar man nästa dag med Kapten Röd<3 (Oh, om jag kunde skulle jag gifta mig med honom, eller nja kanske inte, men nästan. Typ), Promoe, Movits! osv. peppar med massa sköna låtar och försöker göra något mer vettigt, men det går inte riktigt frammåt. 


"För jag byter inte ut profit mot budskap, för budskap är grundläggande"



Med kärlek
StandardToaster



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu