Lite fel sådär

Känner mig lite förvirrad idag, kanske lite knäpp. En aning "naken, rädd,
expoused" liksom. Lite sadär borta pa nagot sätt.
Funderar över retoriska och mindre retoriska fragor, imaginära och normala tal,
vanliga och ovanliga rattor, varför Newtons lagar apply'ar helt bara i rymden.
Typ.
Fast nej, nu far det vara slut pa det här ord flabbet.
För egentligen tänkte jag skriva om nagot jag har läst i tidningen idag,
tills jag kom pa att jag inte läst nagon tidning. :P
Känner mig lite förvirrad idag, kanske lite knäpp. En aning "naken, rädd,exposed" liksom.
Lite sådär borta på något sätt.
Funderar över retoriska och mindre retoriska frågor, imaginära och normala tal,
vanliga och ovanliga råttor, varför Newtons lagar apply'ar helt bara i rymden.
Typ.
Fast nej, nu får det vara slut på det här ord flabbet.
För egentligen tänkte jag skriva om något jag har läst i tidningen idag,
tills jag kom på att jag inte läst någon tidning. :P
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu