Surikater har också rättigheter!


Jag ska uppdatera bloggen oftare
jag lovar
fast ni inte bryr er om det egentligen

Fast jag ska uppdatera, så att min kompis Linnéa har något att läsa när hon kommer hem och så att jag inte behöver att överbelasta min vänner med alla i-landsproblem som jag stör mig på.

Just nu vet jag dock inte vad jag ska skriva om... Jag har ju så mycket (folk som "bryr sig" på facebook, förlovningar, surigatmammor och att mitt kaffe är kallt) men problemet är att jag vill bara skriva ett inlägg och att min mobil endast har typ 10% batterikvar och det ska räcka till att den ska agera väckarklocka åt mig också...
Jo, jag har också i-landsproblem, väldigt seriösa sådana...
Jag antar att just nu blir det inget av det, att just nu så skriver jag bara för den underbara känslan som fyller min kropp, det suget efter att skriva mera som uppstår varje gång jag skriver ett nytt inlägg.
Så idag får jag helt enkelt hålla mig till att jag lovar och uppdatera något annat lite mer värdefull, kanske, nästa gång. Klaga på något jag stör mig ofantligt på tex namnsdagar vilket är helt värdelöst och folk som har blivit "för gamla" för att fira sin födelsedag.
Man blir aldrig 'för gammal' för sin födelsedag, man är ju väl precis så gammal som man ska vara ?

Där fick ni något att tänka på (?) medan jag själv ska återgå till att dricka blaskigt kaffe och frysa lite halvt.

Ha en mysig dag StandardToaster


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu