nobody said it was easy

Men jag ska inte vara känslosam och låta mig dras ner av en enda person, och inte ens av den personen utan av mina bajstankar...

So yeah, jag är ju liksom awesome, så som 118800 påstår, vilkety jag inte tvivlar ett dugg på! Säger vi Thihi, vad var det jag skulle skriva om egentligen då?
Ja, jag vet inte, eftersom ingen ändå läser så kan jag ju lika gärna vräka ur mig allt som just nu hänger kvar i mitt huvud, jag kan räkna upp allt som gör mig upprörd och allt som gör mig glad. Hur elak jag känner mig ibland och hur orättvist jag behandlar människor som bara vill mig väl. Hur jag väljer att kasta åt sidan vissa vänner, för att de ställer mig i en obekväm situation som jag inte vet hur jag ska ta mig ur och hur jag saknar andra och önskar att tiden med de kom tillbaka. Men speciellt att jag ska sluta säga alla dumma saker som ibland flyger ur min mun, om människor som jag egentligen tycker om så mycket.
Eller så säger jag ingenting och är bara glad!

Tror nog att jag kör på det sista...
Kärlek på er och ta
hand om varandra
StandardToaster

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pĺ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu